Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право на повернення / обмін товару впродовж 14 днів з моменту покупки.
Обмін або повернення товару належної якості.
Згідно Ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" покупець впродовж 14 днів з моменту покупки може повернути або обміняти товар на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, розміром, кольором або з інших причин і при цьому товар не використовувався, не проводився його монтаж і збережено товарний вигляд, наявні розрахункові документи, видані продавцем. При обміні або поверненні товару належної якості доставка товару на склад продавця здійснюється за рахунок покупця.
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) - за посиланням.
Обмін або повернення товару неналежної якості.
Покупець має право протягом 14 днів повернути (або обміняти на аналогічний) куплений ним товар, якщо товар має суттєві недоліки, які виникли з вини виробника або продавця. Якщо покупцем буде виявлено несуттєві недоліки товару, які не впливають на експлутаційні властивості товару, покупець може вимагати безкоштовного їх усунення. Для офрмлення заявки на повернення або обмін товару необхідно надати оригінал розрахункового документу, виданого продавцем при оформленні покупки.
Пошкодження товару під час перевезення транспортними компаніями.
При отриманні товару у відділенні або у представника компанії-перевізника радимо нашим Клієнтам обов'язково перевіряти цілісність упаковки і самого товару. Наш магазин не приймає претензій щодо цілісності товару, що виникли з вини перевізника під час його траспортування. Ми завжди відправляємо товар у гарному стані, належним чином його пакуємо та, головне, страхуємо на повну вартість. Тому наші Клієнти можуть у встановленому порядку вимагати компенсації вартості (часткової або повної, залежно від ступеня пошкодження товару) від перевізника товару.